2009. június 8., hétfő

Szolgálati közlemény

Összegyűlt egy pár információ, amit szeretnék megosztani veletek.

- A tápláléktisztító készülékről írtam már nemrég, társakat keresünk a készülék importjához, ha elolvassátok a bejegyzést, és a linkeket, és felkelti az érdeklődéseteket, akkor írjatok nekem ide: nyerskozosseg@gmail.com

- Felmerült egy két ismerősömmel levelezve az az igény, hogy akár a nyers étkezéssel, akár a gyerekek táplálásával kapcsolatban indíthatnánk egy fórumot, ahol összejöhetnénk, és összerakhatnánk a tapasztalatainkat. Ami nekem természetes, azt te nem érted, én viszont tőletek szeretnék kérdezni, ezt vajon hogy csináljátok?
Hol szerzitek be ezt vagy azt, mire jó a lenmag, és milyen tapasztalatotok van a házi malommal kapcsolatban. Ki hogyan süti otthon a családnak a kenyeret, stb. Ez nem elsősorban (bár az is) nyers étkezéses fórum, hanem inkább családi, egészséges táplálkozás, gyereknevelés, stb. lenne. Hát én megcsináltam a veg.hu oldalon, már csak az kellene, hogy időnként ránézzetek, kérdezzetek és válaszoljatok!
Vega anyukák tapasztalat cserélő helye

- Egy kedves Olvasóm hívta fel a figyelmemet erre a weboldalra: Tim VanOrden
Tim nyersevő, aktív sportoló, nézzetek szét az oldalán, sok érdekes információt találhattok. Az aktualitását az adja a mostani bejegyzésnek, hogy július végén, augusztus elején Budapesten fog tartózkodni, és szívesen vállalna előadást, találkozót olyan emberekkel, akiket érdekel az, amit ő képvisel. Ehhez keresünk most elsősorban érdeklődőket, vagy valakit, aki vállalja, hogy megszervezi ezt a programot. Balázs kapcsolatban áll Tim-mel, és a fordítást is vállalja, de sem helyet, sem marketinget nem tud biztosítani. Ha van konkrét esemény, azt én szívesen felteszem ide, ha valakit érdekel, akkor el tudjon menni.
Idézet Balázs leveléből:
'A youtube-os smoothie videióval már több ismerősömet is elkezdte "áttéríteni" a nyers ételekre. Az élő bizonyíték arra, hogy ezzel az étrenddel nem csak életben maradni lehet, hanem fantasztikus sportteljesítményekre is képes lehet az ember. Ugyanis huszonéveseket győz le és a világ egyik legjobbja a saját sportágaiban.
Arra gondoltam, hogy ha már jön, akkor tarthatna egy-két előadást, amit amúgy is szívesen csinál, hisz ez a célja. Én szívesen tolmácsolok neki, viszont nem vagyok benne a magyar nyers vegán közösségben, csak kevés embert ismerek és nem tudok előadást szervezni neki.'

Hát akkor próbáljunk összehozni valamit. Jelentkezzetek!


- "Szeressük a vizet" címmel Nóra lányom (11 éves) készített egy klipet, kérlek benneteket kattintsatok rá, és nézzétek meg! Teljesen egyedül, segítség nélkül alkotta, nekem leesett az állam... és nagyon büszke vagyok rá.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Csak gratulálni tudok a leányzónak!