2009. október 17., szombat

Ismét pizza!


Amikor Urbán Vali nyerskurzusán ezt a pizzát tanultam, azt hittem, hogy ezt a több rétegű ételt majd csak nagyon ritkán fogom elkészíteni, mert túl bonyolult. De annyira finom volt, hogy a család kérésére már többször is ettük már. Sőt, ha csíráztatok hajdinát, és készítek az aszalógépben hajdina kenyeret, akkor legalább egy pizza lap is készül. Ezt elteszem a hűtőbe, és ha úgy van kedvem, akkor gyorsan készítek hozzá feltéteket, és már készen is van a pizza.
Aszalt hagyma szinte mindig van itthon, a paradicsom szószhoz is mindig vannak hozzávalók. A sajt és a pesto pedig annyira finom, hogy azt boldogan elkészítem bármikor, még pizza nélkül is.

Az eredeti receptet megtalálod - ITT -. Annyi a módosítás a részemről, hogy az alapba nem 2, hanem csak 1 avokádót tettem, és oliva olajat egyáltalán nem. Egy kicsit törékenyebb lett így, viszont nem annyira zsíros, így nyugodtan ehetek belőle 2-3 szeletet is. Egyébként Anti és Nóra simán megesznek ketten egy ilyen pizzát, én nem is kellek hozzá. A tetejére a hagyma mindig dupla adag :) Ez a hajdinából készült pizza alap a hűtőben 1-2 hétig is eláll, ha el nem fogy.

Nincsenek megjegyzések: