2009. október 7., szerda

Színes avokádó saláta


Kristen blogján láttam egy nagyon érdekesnek tűnő avokádó saláta receptet. Kicsit változtattam rajta: Nem tettem bele zellerszárat, viszont lilahagymát és paradicsomot igen. Kristen 3 avokádót használt, én csak egyet ugyanannyi zöldséghez, és én még így is nagyon nehéznek, zsírosnak találtam. Ezt nem lehet nagykanállal enni, mert hamar kiüti az embert. Sok sok salátával, paradicsommal, csírával kell tálalni, és még így sem szabad túlzásba vinni, mert szerintem elég nehéz.


Tehát hozzávalók nem tudom hány, de sok személyre:
1 közepes avokádó
1 piros színű kaliforniai paprika
1 sárga színű kaliforniai paprika
1 zöld színű kaliforniai paprika
1 fej lilahagyma (hogy minél színesebb legyen)
1 darab paradicsom
kis csokor petrezselyem (igazából 8-10 szár)
1 gerezd fokhagyma
1 citrom frissen facsart leve
1 kávéskanál só

Az avokádót szétnyomkodjuk, a zöldségeket kis kockákra vágjuk, a fokhagymát szétnyomjuk majd az egészet jól összekeverjük.


Kis csészével kupacot raktam egy salátával és csírákkal körberakott tányérra, ez volt a szombati ebédem, krékerrel, paradicsommal. Anti salátaként ette a neki készített főtt ételhez.

Legközelebb apróbbra vágom a zöldségeket, még kevesebb avokádót teszek bele, és tölteléknek fogom felhasználni ezt a salátát. Paprikába, paradicsomba, esetleg uborkába töltve, kicsi mennyiségben szerintem nem lesz vele probléma.
Az is lehet, hogy velem van a baj, mert az utóbbi időben annyira nem ettem semmi zsírosat, szinte csak gyümölcsöt, zöld turmixot, és salátákat (80/10/10 irányában), hogy elszoktam a nehéz nyers ételektől, és másnak ez a saláta semmi gondot nem okozna.

Próbáljátok ki, és kérlek, írjátok meg, hogy nektek milyen lett!!!!

Nincsenek megjegyzések: