2010. február 25., csütörtök

Lehet-e hízni nyers koszton?


Bizony lehet.

Sokan panaszkodnak, hogy nem tudják tartani a súlyukat, egyre csak fogynak a nyers koszttól. Kicsit irigykedve hallgatom ezeket a panaszokat...

Az elején én is fogytam, őszintén szólva nem tudtam egyszerre egynél több banánt vagy almát megenni. És ha nem volt ötletem, hogy mit egyek, inkább nem ettem semmit. Ez nagyon jó fogyókúra.

Most viszont mindig van a hűtőben valamilyen pástétom vagy saláta, és mindig van valamilyen ötletem, hogy a kéznél levő alapanyagokból mit lehet gyorsan összedobni. Ha csak nyerset eszem, akkor is mindig van mit. Vannak kedvenceim (mint pl a képen látható hajdina kása), és ha teszel bele olajos magokat, édes gyümölcsöket, akkor nem csak isteni finom étel, hanem kalóriadús, tápláló is egyben. És persze már régóta nem fogyok, sőt, mostanában oda kell figyelni, mert bizony jönnek fel a kilók!




Kedves Bea!
Valami miatt nem kapod meg a leveleimet, így hát itt válaszolok neked: egészséges ételekkel is tudod növelni a súlyod, oda kell figyelni a kalória bevitelre. Egyél sok édes gyümölcsöt, egyél (vagy igyál) sok zöld levelet. Csíráztass hajdinát, lencsét, csicseriborsót! Gondoskodj róla, hogy a hűtőben mindig legyen valami egészséges ennivaló, saláta, pástétom vagy aszalt gyümölcslap. Útravalónak legyen nálad diákcsemege (dió, mandula, mazsola, stb).

Készíthetsz krékert, engem mindig kiment, ha éhes vagyok, és nincs más a közelben...

Meghízni nem fogsz, de talán felszedsz néhány kilót :)

Üdv: Gitta

7 megjegyzés:

Annipanni írta...

Gitta, ezt a bejegyzést nagyon köszönöm Neked!!! :) Igen, igen sok-sok gyümölcsöt kell enni és sok zöld turmixot inni. Nekem ez bevált. Mondjuk hízni még nem híztam, de legalább már nem vagyok állandóan éhes :)
Egyébként egészségesen hízni izomtömeg növeléssel lehet vagyis sportolni kell!

Gitta írta...

Szia Anna!
Igen,azt elfelejtettem írni, hogy mozogni kell, mert különben csak puha párnácskák jönnek fel...

Unknown írta...

Köszi Gitta! Már a leveledet is megkaptam. Válaszoltam is, vagyis inkább sokat kérdeztem.

Trixi írta...

Szia Gitta!

Szeretném megkérdezni, hogy a hagyományos cékla levest (cékla megfőz sós vízben, tejföl-liszt behabar, krumlipüre tényérra, leves rámer), hogyan lehetne nyers levesként elkészíteni?
A gyerekek kedvence a céklaleves... szívesen kipróbálnám nyersételként is. Tudnál ebben segíteni?

Bibe írta...

Szeretnélek Kreatív Blogdíjjal jutalmazni. Blogod nagy felfedezés volt számomra.

A teendőket megtalálod nálam.

Unknown írta...

Gitta!
A hajdinát tegnap beáztattam, de reggelre szinte szétmállott a vízben. Ez már szerintem nem fog kicsírázni. Mi a gond vele? Csinálhatok még így belőle valamit?

Gitta írta...

Bea, milyen hajdinát vettél? Ha barna, az pörkölt, nem fog kicsírázni. Van furcsa illata (szaga)?
Ha világos, akkor jó. Akkor sem kell olyan sokáig áztatni, elég neki 1-2 óra, utána öntsd le róla a vizet. Sokszor kell öblíteni. És ennek nincs szaga.