2010. február 23., kedd

Díjat kaptam!

Kaptam egy kreatív díjat Beától. (Jó áron webáruház)




Mit kell tennem:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról


Hát akkor nézzük:

Köszönöm szépen kedves Bea, igazán megtisztelő az elismerés!

Mit is írhatnék magamról? Legalább 7 dolgot:
1. Mi okozza számomra a legnagyobb örömöt: a gyerekeim mosolya, nevetése, és ha jóízűen esznek.
2. Mit utálok a legjobban: az értetlenséget, és ha a rosszindulat butasággal párosul.
3. Kedvenc évszakom a tavasz, már alig várom
4. Álmom: hogy egy nap legalább 40 órából álljon, a 24 nekem mindig kevés
5. Szeretek adni, csak úgy, szeretem, ha körülöttem boldogok és elégedettek az emberek
6. Gyenge pontom: elpirulok, ha zavarba hoznak, és néha elsírom magam...
7. Szeretek szép és finom ételeket készíteni, és nagyon szeretek enni!

Most nehéz helyzetben vagyok, mert nem tudok 7 blogot megjelölni. Nem azért, mert nincs, hanem azért, mert nem nagyon nézek más blogot, erre végképp nincs időm. Amiket ismerek, és szoktam nézni, azok közül választottam ki ötöt, íme:

1. Bogi gyöngyfűző blogja, ami idő közben eltűnt, majd meglett! Gyönyörűket alkot! Nézzétek meg!
2. Corinna nemez blogja, már régóta csodálom...
3. Egy új és ígéretes nyersétel blog: Annipanni nyerskonyhája, mert úgy látom, hogy folyamatosan alkotja a szebbnél szebb nyers ételeket!
4. Fittanyuka blogja, igaz nem minden nyers, de számomra inspirálóak pl a saláta receptek, sok ötletet merítettem innen.
5. Végül unokahugom családi naplója következik. Azért tartom érdemesnek a díjra, mert Tündi varr, köt, horgol a kicsi lányának, és vele is folyamatosan kézműveskedik. Saját kezével készíti az ajándékokat, szóval... le a kalappal.

Köszönöm még egyszer Beának, és további kreatív és tartalmas blogolást kívánok mindenkinek!

7 megjegyzés:

Annipanni írta...

Gitta, gratulálok!! :) És nagyon nagyon köszönöm a díjat!! Igyekszem teljesíteni a feltételeket :)

Bogi írta...

Szia Gitta!

Ha rám gondoltál, akkor a blogom nem tűnt el, elküldtem neked a linket a januári potluck után: http://fuzesfoz.blogspot.com.

Gratulálok a díjhoz, és köszönöm, hogy gondoltál rám.

Bogi

Gitta írta...

Bogi, igen, már megtaláltalak közben! Örülök, hogy csak én ügyetlenkedtem, és megvagy!

Unknown írta...

Kedves Gitta! Én Bea vagyok,gratulálok a díjhoz, igazán megérdemled.Nagyon finomak a receptjeid, már sokat kipróbáltam. Már e-mailt is írtam Neked.Nagyon várom válaszod, feltéve ha megkaptad.

Gitta írta...

Szia Bea! Köszönöm! Megkaptam a leveled, és már válaszoltam is!
puszi: Gitta

Unknown írta...

Szia Gitta! Megnéztem a postafiókomat, de nem kaptam meg a leveledet. Nem tudom mi a gond.

Gitta írta...

Kedves Bea! Már két levelet is írtam neked. Nézd meg a levélszemét között, nekem néha fontos levelek is kerülnek oda.
Vagy írj nekem még egyszer... arra is fogok válaszolni!
puszi: Gitta