2010. február 12., péntek

Almás diós saláta


Nemrég együtt ebédeltem egy étteremben egy kedves kollégámmal, és meglepetésemre tudtam kedvemre enni... egy jó nagy adag salátát. Egyszerű volt és finom, éppen ezért megpróbáltam itthon is elkészíteni. (Neeem, az étterembe nem vittem fényképezőgépet, pedig sokszor eszembe jut ilyen helyeken, hogy megörökítsem gasztronómiai élményeimet :))

Hozzávalók:
Saláta... mondjuk egy fél fej
egy pici alma héjastul
pár szem dió (az eredeti gondolom natúr volt, én egy éjszakára beáztattam)
az eredetiben volt camambert sajt, itthon nem tettem bele... de ha eszel sajtot, ez illik hozzá
édes öntet: méz, citromlé, pici só, pici víz...

A saláta leveleket, a vékony szeletekre vágott almát és a diót szépen elrendezzük egy tálon és ráöntjük a salátaöntetet (nem mind!). Leírni tovább tartott, mint elkészíteni.

Az almához és a dióhoz különösen megy ez az édes öntet, semmilyen fűszer nem kellett hozzá, nem hiányzott.

ugye milyen szép?

Dió-alma-méz... ki ne hagyjátok!

Nincsenek megjegyzések: