2011. április 3., vasárnap

A kert színei


Már néhány napja szemezek a szomszéd kertjében növő gusztusos, húsos tyúkhúrral. A kerítés mellett nőtt, próbáltam átnyúlni, de nem értem el. Nem tudjátok elképzelni, milyen furcsán nézett rám ma a szomszéd, amikor megkértem, hogy adja nekem a gazt a kertjéből. És ehhez még azt is hozzátettem, hogy milyen szép és gusztusos, és vágyakozó szemekkel néztem. A meglepettségtől még azt is elfelejtette megkérdezni, hogy mire kell az nekem. Lehet, hogy azóta is ezen töpreng. A zöld viszont friss volt, szép és üde. Zöld turmix lett belőle, almával, naranccsal, és néhány levél bébi spenóttal.


Friss a kertben a sóska, a csalán levél és a menta is.

a sóska már szedhető
a csalánnak még hagyok egy kis időt, hagy nőjön
a menta olyan, mintha meg akarna csókolni... imádom!

Ez mind zöld. A tavaszi nap energiáját gyűjtik be a leveleikben, elraktározva nekem, neked, hogy frissen, zölden, nyersen megegyük.

Szerencsére vannak virágok is, a tavasz színeivel!

aranyeső... csodás
a babarózsa még csak bimbó
nefelejcs az egyik kedvencem
a százszorszép gyermekkori emlékek őrzője
és az erika, az egyik új kedvenc...

A tavaszi virágokban azt szeretem, hogy mindennél erősebb bennük a szerelem :), előbb kezdenek el virágozni, mint ahogy a leveleiket kibontanák. Nézzétek meg az aranyesőt, vagy a babarózsát, tele van virággal, de levél még sehol... ez aztán az élni akarás!

Szép tavaszi napokat, napsütést, sok zöld levelet és friss gyümölcsöket, zöldséget kívánok mindenkinek, jó egészséggel!

2 megjegyzés:

Alma írta...

A természet színei a legszebbek a világon, legyen az tavasz vagy ősz,a Jóisten áldása :)

Nagy Szaffina írta...

Jaj Gitta! Ez gyönyörű! A csókos menta..hm...
Szívesen megnézném egyszer a kertedet! Puszi!