2011. április 15., péntek

Cikk a Dívány-on!

Megjelent egy érdekes cikk a www.divany.hu oldalon, olvassátok el!

Felsorolnak 5 élelmiszert, amit ha nyersen eszel, garantáltan szebb leszel! "sokkal szebb, feszesebb és egészségesebb lesz a bőröd"

Egészséges leszel, és ajándékba pedig tiszta, feszes bőrt is kapsz!

Egy barátommal nemrég arról beszéltünk, hogy vajon mi készteti az embereket arra, hogy áttérjenek a nyers étkezésre. Az egyik ok az egészség elvesztése, valamilyen betegség miatti szenvedés. Ez elég sürgető, és ilyenkor általában kitartó az ember, mert szeretne meggyógyulni.
A másik ok lehet a divat. Mint ilyen, szeretné kipróbálni, ezek az emberek nem sokáig maradnak hívei a nyers étkezésnek, mert miután kipróbálták, mint bármi mást, lépnek tovább.
Sokan egészségesek ugyan, de szeretnének azok is maradni, és ezért figyelnek oda a táplálkozásukra.
És szándékosan említem utoljára a hiú embereket, akik azért fogják megenni a spenótot nyersen, mert azt olvasták egy cikkben, hogy attól szebb és feszesebb lesz a bőrük.

Végül is mindegy, hogy miért fogod turmixgépbe tenni a spenótot, a lényeg az, hogy tedd! És ismerd meg, és mutasd meg másoknak is!

Szerencsére itt a tavasz, és egyre több a zöld és egyre több lehetőség van friss zöldséget és gyümölcsöt enni.

A cikket pedig olvassátok el.

2 megjegyzés:

Szabó Gábor írta...

Szia Gitta!

Én is olvastam ezt a díványos cikket, örülök, hogy egyre ismertebbek a receptjeid.

Szerintem ha az emberek nem is vállnak teljesen nyersevővé, sok hasznos praktikát lehet megtanulni a nyers receptek felfedezésével. Pl. ha valaki csak a zöldturmixokat elkezdni fogyasztani, már azzal rengeteget tesz az egészségéért.

Gitta írta...

Szia Gábor!
Igen, szerintem is bármely kis lépés is sokat jelenthet az egészségünk szempontjából.
És a cikk szerint még szépek is leszünk, ez plusz haszon. (bár még magamon annyira ezt nem vettem észre, de kitartóan várom)