2010. november 6., szombat

Szolgálati közlemény - közösség építés

Andrea írt nekem Berettyóújfaluból, és azt kérdezte tőlem, hogy ismerek-e Debrecen környékéről nyersevőket. Szívesen találkozna hasonlóan gondolkodó emberekkel. Egy ilyen táplálkozási forma felvállalásával az ember óhatatlanul elszigetelődik a mindenevő társaitól, ezért természetes igény van az "ismerkedésre".
Emlékszem, az elején én is így voltam, jól esett olyan emberekkel találkozni, akik nem néztek "teljesen lökött"-nek, hanem ugyanazt gondolták, ugyanúgy gondolkoztak, mint én.

Tehát, kedves Olvasóm, ha Debrecen környéki vagy, és szívesen találkoznál zöldség és gyümölcsevő társaiddal a környéken, akkor írj nekem: gitta@wisoft.hu, és én továbbítom leveled Andinak.

Továbbá, ha bárhol az országban szeretnél társakra lelni (kizárólag táplálkozásról van szó), akkor is írj nekem, a közeli jelentkezőket összehozom.

Szép nyári emlék:


Egyetek minél több zöldséget és gyümölcsöt, lehetőleg nyersen!

Nincsenek megjegyzések: