2010. október 4., hétfő

Díjat kaptam!

Mártitól és Kata Blankától majdnem egyszerre kaptam ezt a megtisztelő "kreatív blogger" díjat!
Köszönöm szépen!


Továbbadom sok szeretettel nektek:
SzaffinánakBenzsinek, Erikának, Évinek, Norkának, Siccikének, Eminek (Fittanyuka)

És magamról elég nehéz hét érdekes dolgot összeraknom, teljesen hétköznapi ember vagyok. Azért megpróbálom:

- magostul eszem a dinnyét, de a barackot meghámozom
- engem nem idegesítenek a muslicák, a hangyák, és a molylepkék sem. Mindig csodálkozom, hogy a családom többi tagja milyen csapkodást rendez...
- szeretem a szépet, az egyszerűt, az egyértelműt. Szeretem a csendet, a napfény játékát a vízen
- óracsörgés előtt ébredek, magamtól
- nehezen mondok nemet
- ha valamit a fejembe veszek, és elindulok, nehéz megállítani
- a családomnak főzök, és imádják a főztöm. csak én eszem nyersen, és a férjem, ha úgy van kedve.

Akkor nézzük, teljesítettem-e
1. megköszöntem
2. a logot kitettem
3. mind a két lányt belinkeltem
4. továbbadtam 7 embernek
5. be is linkeltem őket
6. megjegyzést hagyok náluk
7. és megvan magamról a 7 dolog...

És most ilyen kedvem van:

5 megjegyzés:

Pfiszterné Nagy Erika írta...

Kedves Gitta, gratulálok a díjhoz!
Erika

Gitta írta...

Kedves Erika!
Én is gratulálok, mert az egyik blogger, akinek továbbítom a díjat, az épp TE vagy!
puszi!

Nagy Szaffina írta...

Szia! Köszönöm, hogy nekem is továbbítottad!

KryaSpirit írta...

Köszönöm Gitta, nagyon aranyos tőled!!!:))Igyekszem a jövőben megszolgálni, mert a közelmúltban inkább "lógtam"!

Norka írta...

Gratulálok!
És köszönöm szépen!