2010. augusztus 4., szerda

Dr. Craig Sommers


Talán néhányan, akik olvassák a külföldi nyers-étel oldalakat, már ismeritek Craig Sommers-t, a Raw Foods Bible, vagyis a "Nyers étel biblia" című könyv szerzőjét.
Bővebben itt olvashattok róla: http://www.rawfoodsbible.com/

Ez a bejegyzés pedig azért született, mert Craig Sommers Magyarországra látogat, éppen a Vegetáriánus Fesztivál ideje alatt! Sikerült elintézni, hogy a fesztiválon tarthasson egy előadást!

A fesztivál időpontja: 2010. augusztus 28-29., mindkét nap 10-18 óra között.
Craig Sommers előadásának időpontja: 2010. augusztus 28. délután 5 óra

Helyszín: Pataky Művelődési Központ (1105 Budapest, Szent László tér 7-14.).

Megközelíthető: 9-es, 17-es, 32-es, 62-es autóbusszal, valamint a 3-as, 28-as, 62-es villamossal.

Tolmácsot keresünk!
Ugyan én nagyjából értem, amit Craig mond, de annyira nem vagyok biztos, hogy egy ilyen előadást fordítani tudnék. Arra kérlek, ha érdekel a téma, és szeretnél ezen az előadáson tolmácsolni, akkor jelentkezz nálam: gitta@wisoft.hu

Akkor is szólj, ha nem vállalod a teljes előadást, mert azt is lehet, hogy valakivel felváltva tolmácsoltok! (nem szinkron! mondatról-mondatra!)
Mivel Craig-et én fogom "hostolni" is, ezért mód van arra is, hogy az előadás előtt találkozzatok és beszéljetek vele.

A fesztivál teljes ideje alatt kint leszek a Bioenergetic kiadó standjánál, fogok élő ételeket kóstoltatni, és dedikálom a könyvem. Mindenkit szeretettel várok én is, egy pár szó erejéig biztosan tudunk beszélni!

Nincsenek megjegyzések: