2009. december 6., vasárnap

Töltött paprika I.


Egy hétköznapi ebédem volt ez az egyszerű étel. Reggel indulás előtt elkészítettem a zöldségeket és a szószt, majd munkába menet vettem paprikát, amibe bele tudtam tölteni ebédnél. A kép még otthon készült, nem bírtam ki, hogy ne csináljak egy mintadarabot :) kóstolónak.


Hozzávalók:
Zöldségek: sárgarépa, fehérrépa, lilahagyma, paprika, pici zeller, zellerlevél,
de szerintem bármilyen zöldség jó, amit otthon találsz, brokkoli, káposzta, sütőtök, cukkíni, stb. Fontosak a színek is, ne csak finom, szép is legyen!

Szósz: beáztatott dió, citromlé, só, fűszerek (pirospaprika, bors, majoranna, bazsalikom, és én egy pici édesítőt is tettem bele... így volt teljes az ízhatás)

Tölteni való, vastag húsú paprika!

A zöldségeket aprítógépben morzsásra aprítjuk, és már készen is van. Nem ízesítettem, szándékosan semmivel, majd a szósz!


A dióból pedig vízzel és a fűszerekkel sima öntetet kevertem turmixgéppel.

A paprikát felvágtam, és szépen beletöltöttem a zöldségeket, majd megöntöztem a szósszal.

Csak annyira volt zsíros, amennyire az öntet. Ha öntet nélkül készíted, akkor a zöldségek közé tegyél valamilyen olajos magot, diót, mandulát, és ízesítsd valamilyen fűszerrel!

Nincsenek megjegyzések: