2009. augusztus 20., csütörtök

Sárgadinnye leves

Nem telik el nap, hogy ne egyek meg legalább 1 sárgadinnyét. Vagy ha eltelik, akkor bizony nagyon hiányzik. Legtöbbször úgy eszem, hogy félbevágom, a magját kidobom a szemétbe, és egyszerűen kikanalazom. Általában ezt szoktam ebédelni. Ha otthon vagyok, és kényeztetem magam, akkor szépen kockákra vágom, tálra teszem más gyümölcsökkel együtt, mondjuk barackkal, szederrel, szőlővel. Egyszerűen nem tudom megunni.

K. Erikától (bocs, ez olyan, mint a rendőrségi hírekben, K.János... de ő a harmadik Erikánk, és csak így tudom megkülönböztetni őket.), szóval Erikától kaptam egy nagyon egyszerűen elkészíthető és szenzációsan finom sárgadinnye leves receptet.

Ezt nézzétek meg:




"Levágtam a dinnye tetejét, kivájtam a belsejét, összeturmixoltam, fahéjjal ízesítettem, Vadárvácskával, mentalevéllel díszítettem és jól lehűtöttem."

Ennyi.

Ma elkészítettem én is, tettem még bele egy kevés citromlét, és kockáztam bele őszi és sárgabarackot. A gyerekek csak úgy jöttek, nyitogatták a szájukat... ha valami ilyen szépen van tálalva, az csak finom lehet...

Lassan itt van augusztus vége. Egyétek a nyári gyümölcsöket, amíg még itt van a szezonja!

Nincsenek megjegyzések: