2009. augusztus 23., vasárnap

Sárgabarack krémleves

Már régóta készülök elkészíteni ezt a levest. A sárgabarackkal mindig úgy jártam, hogy vettem, hazahoztam, rákészültem, és mire hozzájutottam, a baracknak már hűlt helyét találtam. Egyszerűen elfogyott. Most sikerült elmentenem néhány utolsó darabot, már tényleg itt a szezon vége.


Régóta készülök...Vikinél láttam idén először, aztán mentünk nyaralni, aztán hazaérve itt volt a festés utáni rumli... szóval tényleg csak most jutott újból eszembe elkészíteni ezt a gyümölcslevest.

Sárgabarack krémleves
személyenként:
6 darab szép, érett sárgabarack
1,5 csésze víz
késhegynyi vanília por
késhegynyi fahéj
pár csepp citromlé (a barackok édességétől függően lehet több)
pár csepp méz (szintén attól függ, hogy mennyire édesek a gyümölcsök)
1 teáskanál kendermag /vagy: 6-7 szem kesudió

a díszítéshez pár mentalevél, de tehetsz rá bármilyen gyümölcsöt felszeletelve.

A barackot megmossuk, magját eltávolítjuk, majd megy minden a turmixgépbe. Ha sűrű, lehet még bele vizet tenni.

Olyan jó lekvár íze lett... Arra gondoltam, hogy kevesebb vízzel igazi barack puding lenne.

1 megjegyzés:

KryaSpirit írta...

Imádom a sárgabarackot! Kár, hogy már nem nagyon van olyan amit szívesen megvennék, de jövőre biztos, hogy kipróbálom!