2009. július 4., szombat

Csokis milk shake (egzotikus csokis tej)

Az ötlet Kristentől származik. Amikor megláttam a blogján, rögtön tudtam, hogy ezt ki fogom próbálni. A hozzávalókkal volt egy kis gondom, narancs virág vizem "orange blossom water" nem volt itthon, nem is tudom mi ez, ezt kihagytam.


De enélkül is nagyon finom lett. Egyszerűen nem bírtam abbahagyni.
Kicsit sűrű, krémes, habos, csokis ital, fantasztikus!

Kakaó helyett sokkal jobban teszed, ha karobot használsz. A kakaónak nálam olyan a hatása, mint a kávénak, élénkít, felszökik a vérnyomásom, hajnalig nem tudok elaludni, vagyis nem túl jól viselem. A karob viszont teljesen elfogadható, és szerintem finomabb is, mint a kakaó.

Egzotikus csokis tej

2 csésze víz
1/2 csésze hántolt kendermag (más maggal nem tudom milyen, de kipróbálhatod)
1/4 csésze nyers kakaó /karob szerintem egészségesebb és finomabb
2 evőkanál agave szirup
1 taáskanálnyi friss, apróra vágott gyömbér
pici Himalaya só

Turmixolj minden össze, és élvezd a habos, krémes friss italt!

Nincsenek megjegyzések: