2017. május 19., péntek

Szőlős gyümölcsrizs

Gyümölcsrizs nyersen? hát persze... mindent csak zöldségekből, a rizs most cukkiniből lesz, a gyümölcsök ígérem igaziak :)



A gyümölcsrizs készítésének a receptje már fent van a blogomon itt: GYÜMÖLCSRIZS

Attól függően, hogy milyen gyümölcsök vannak itthon, milyen kedvem van, mindig más és más eredmény születik. Most újra elkészítettem sok sok mazsolával, szőlővel.


Csak 2 adagot készítettem, ezért nem a Thermomix-et használtam, hanem az OZEN-t. Az OZEN vákumos turmixgép, ami azt jelenti, hogy turmixolás előtt kiszippantja a levegőt a kehelyből, így a turmix nem szívja magát tele levegő buborékokkal, és sokkal tovább marad friss.

És most kipróbáltam, hogy vajon a kesudiót mennyire tudja simára turmixolni. Ráadásul kis mennyiségben.

Nem csalódtam. Teljesen sima lett, és az edény falára sem csapta fel az egészet, úgyhogy kevés lett a veszteség is.

Az eredmény pedig nem csak finom, de szép is lett.

két pohár gyümölcsrizs 

Ajánlom szeretettel nem csak a receptet, de a jól bevált turmixgépet is.
OZEN

Nincsenek megjegyzések: