2017. április 26., szerda

OZEN az új turmixgép

Egy fantasztikus dologra bukkantam!
Meg kell, hogy osszam veletek!

Bizonyára ti is észrevettétek, hogy amikor turmixot készítünk, elég sok levegő keveredik a folyadék közé. Buborékos, habos lesz a végeredmény.
Zavaros, kicsit barnás lesz egy idő után, beindulnak az oxidációs folyamatok. Ketté (sőt több) rétegre szétesik az ital, így nem is lesz annyira gusztusos.
De ha ezt eddig nem is vetted észre... az oxidáció következtében gyorsabban romlik!


OZEN a vákumos turmixgép
Egy pár napja kipróbáltam az OZEN vákumos turmixgépet, amivel úgy tudok turmixot készíteni, hogy előtte kipumpálja a kehelyből a levegőt, és vákum alatt dolgozik!
Nem keveredik az ital a levegővel, így sokkal tovább őrzi meg a frissességét, nem lesz habos, buborékos!
Kipróbáltam, a jobb oldali pohárban vákum nélkül turmixoltam, a bal oldali pohár pedig a vákumos. Kb 10 perc után készült a fotó.

Vákumos turmixolás és hagyományos turmixolás (ugyanazzal a géppel, ugyanazokkal az alapanyagokkal)

Kipróbáltam, hogy az így készített italt hűtőszekrénybe tettem, és még másnap is ugyanolyan friss volt, mint amikor készítettem.

Sőőőőőőt, a turmixgéphez kaptam egy vákumos tartályt, ami csak egy pohár, de ebből is ki lehet szivattyúzni a levegőt, így nem csak a turmixolás, hanem a tárolás is vákum alatt történhet!!!

Teljesen el vagyok varázsolva!!!

Mindjárt két adag turmixot készítek, az egyiket megiszom azonnal, a másikat megiszon később... és tudom, hogy semmit nem fog változni sem az íze, sem a tápanyag tartalma !!!! Oxigén nélkül nincs oxidáció :)

Nézzétek meg itt: OZEN, a vákumos turmixgép honlapja


Nincsenek megjegyzések: