2017. március 18., szombat

Ezt ettem ma 2017. március 18 szombat

Reggel 4 dl citromos víz, majd a szokásos zöld turmix kanállal. Most ebben az volt a különleges, hogy a kertből zsenge csalán levelek is kerültek a turmixba :)

Zöld turmix kanállal 

Délelőtt készítettem kb 6-7 dl mandulatejet (két pohárral lett), a léböjt ideje alatt nem fogok ilyen zsíros italt fogyasztani, de nagyon szeretem. Így ma még beiktattam egy (na jó, kettő) pohárkával.
Az elsőt natúran, ízesítés nélkül ittam, így éreztem a mandula ízét, és kortyolgattam, ízlelgetve minden egyes kortyot... A másodikhoz turmixoltam 4 puha édes datolyát, csipet sót, és 2 teáskanál bio kakaóport. Hát, hát ez... kábulatig finom...

Isteni mandulatej bio kakaóval 

A legfinomabb bio kakaópor

A mandulatej készítésnél visszamaradt pépből lett az ebédem, összevágtam zöldségeket (brokkoli, lilahagyma és kápia paprika), a mandulapéphez tettem sót, citromlét és sörélesztő pelyhet, és egy kevés vizet. Simára kevertem, majd összekevertem a zöldségekkel. Csíra ment rá, és néhány karika sárgarépa...


hófehér mandulapép

sörélesztő pehely, só és citromlé 

Zöldségek 

összekeverve csírával 

Jó későn ebédeltem, így a vacsora ismét egy jó nagy pohár céklalé...
Egész nap 1,5 liter víz

Nincsenek megjegyzések: