2015. január 20., kedd

Banános, vaníliás chia puding

 A chia magot az aztékok már ősidők óta termesztették és fogyasztották. Hozzánk csak pár éve jutott el, szerencsére...
Miért szeretjük?
Minden fontos tápanyagot tartalmaz, elsősorban az omega3 tartalma miatt fogyasztjuk.
Folyadékba keverve zselésít, megszilárdítja a pépet, magyarul: pudingot csinál belőle.
Akkor csináljunk mi is pudingot belőle!


Hozzávalók: 
2 dl mandulatej
3 evőkanál chia mag
1 teáskanál vaníliapor
2 banán
1 kiskanál méz (ha szükséges)
1 kis marék goji bogyó a díszítéshez



A mandulatejhez hozzákeverjük a chia magot, vaníliaport, és a villával szétnyomkodott banánt. Ha nem elég érett a banán, egy kevés mézet tehetünk bele.
Poharakba töltjük és a tetejét megszórjuk goji bogyóval.
30 perc múlva a chia mag megduzzad, magába szívja a nedvességet, és kész a puding!


A chia magról bővebben olvashatsz itt: PlanetBIO
és most ugyanitt megrendelheted 25%-os kedvezménnyel!

1 megjegyzés:

Nati írta...

Ez a puding iszonyatosan jól néz ki és finom is lehet. Hétvégén el is fogom készíteni. Mindig követni szoktam a blogodat és fantasztikusabbnál fantasztikusabb ételeket teszel közzé. Gratulálok! Sokat már magam is kipróbáltam. Sajnálom, hogy január óta nem jelent meg újabb posztod. Híve vagyok a természetes és bio ételeknek. Így élem az életem és egészséges vagyok. Tegnap láttam egy meghökkentő videót https://www.youtube.com/watch?v=1JJfKk70z_E melynek a mondanivalója nagyon megfogott. Főleg a bácsi egyszerűsége fogott meg. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a videót!