2011. június 16., csütörtök

Teadélután az M1-en

Mészáros Antónia műsorvezető hívott meg az M1 Teadélután című műsorába.
Ahhoz képest, hogy egy egész délelőttöt töltöttem az ételek elkészítésével, összecsomagolásával, aztán meg a tálalással, a műsor egy pillanatnak tűnt. Antónia profi volt és kedves, és a végére én is belejöttem.

A tévében látott málnás csokitorta testvére: szülinapra készült sok sok ribizlivel

 

Szerettem volna még sok sok mindent mondani, de hát ennyi idő volt.
Azon drukkoltam, hogy meg ne kérdezze, hogy "vajon mitől állnak ezek össze?"... nem kérdezte.
A műsor után a stáb körülállta az asztalt, és mindent megettek. Jó volt nézni, ahogy lelkesen mutogatták egymásnak: hű, ezt kóstold meg, de finom! 

Az operatőr nagyon jó volt, olyan guszta képeket csinált az ételekről, a málna szinte megszólal.



10 megjegyzés:

Zsuzsanna írta...

Nagyon jó voltál, Gitta!

Gitta írta...

Köszönöm szépen.
Igazán az ételek voltak szépek. És finomak.

szepyke írta...

Jaj, de nagyon büszke vagyok!:) Gratulálok!:)

Norka írta...

Nagyon szupi!!! Most is sikerült rengeteg emberhez eljuttatnod a mézes madzagot:)

Pfiszterné Nagy Erika írta...

Gratulálok Gitta! Nagyon jó volt látni szerepelni ismét.Igen,valóban sikerült még több ember érdeklődését felkeltened az élő ételek iránt!
Sok szeretettel: egy "újdonsült 1 napos Nagymama".
További sok-sok sikert kívánok:Erika

Gitta írta...

Gratulálok nagymami! Nagyon boldog babázást kívánok neked, és sok egészséget!

Gitta írta...

Szepyke köszönöm!

Névtelen írta...

Szuper voltál Gitta! Gyönyörűek, ínycsiklandók a kaják! Biztos sokan kipróbálják! Köszönjük neked<3

ezisén írta...

Gitta ez megint nagyon "ott volt", gratulálok én is !!

Nagy Szaffina írta...

Kedves Gitta! Most láttam a videót, és nagyon tetszett! Ügyes vagy és szépen beszélsz, élmény volt hallgatni Téged! Gratulálok!