2011. június 20., hétfő

Megjelent a "Nyers étel csodája" című könyv második kiadása!

Nagy várakozás előzte meg, de ma végre az üzletekben kapható Victoria Boutenko: A nyers étel csodája című könyve!


Váradi Tibor ajánlása a könyvhöz:

„Számtalan betegség abból fakad, hogy eltértünk a természetes életmódtól. Étrendünk nagy részét olyan ételek teszik ki, amelyek nem találhatók meg a természetben. Az ember az egyetlen élőlény a Földön, amely tönkreteszi a táplálékát, mielőtt elfogyasztaná. A sütés és a főzés emberi találmány, amelynek elsősorban kulturális és gasztronómiai szempontból van jelentősége, de a testünk továbbra is a friss, élő és átalakítatlan növényi ételeknek örül a legjobban. A hőkezelés sok értékes anyagot – vitaminokat, enzimeket stb. – elpusztít az ételben. Ha törekszünk arra, hogy étrendünk minél nagyobb részét a nyersen fogyasztott növényi ételek tegyék ki, azzal jelentős lépést teszünk az egészségünk megtartása és a betegségek megelőzése terén. Ne feledjük azonban, hogy az egészséges táplálkozás nem a cél, hanem értékes eszköz a szabadság és a szeretet útján.”

Mindenkinek szeretettel ajánlom, keressétek a könyvesboltokban!

Itt tartom a kezemben, és kicsit meghatódott vagyok. Ez a könyv volt az, ami 4 évvel ezelőtt megváltoztatta az életem, aminek hatására úgy döntöttem, hogy áttérek a nyers táplálkozásra. Hihetetlen erőt adott, meggyőződést ahhoz, hogy igen, ezt én meg akarom, és meg is tudom csinálni.
És most az a megtiszteltetés ért, hogy ennek a gyönyörű kiadásnak a hátoldalára én írhattam egy pár soros ajánlást.
Igen, vegyétek, olvassátok ezt a remek könyvet!

Nincsenek megjegyzések: