2009. május 8., péntek

Paprikás mini pizza

Egy gyors összeállítás ez az egyszemélyes mini pizza. Az alapja teljesen hétköznapi kréker, úgy született, hogy az összeállított massza 3 tálcára kevés lett, 2-re sok. Így keletkezett 2 tálca krékernek való, a maradékot a harmadik tálcán kör alakúra formáztam, és így kialakult egy kerek pizzaforma. Amikor kész lett félretettem, hogy ha majd adódik alkalom, elkészítem. Ha jól ki van szárítva, akár hetekig is eláll.

Az alkalom hamarosan adódott, hazajöttem jó fáradtan, és gyorsan össze akartam dobni valamit. Az alap adott volt, benéztem a hűtőbe, hogy milyen maradékokat használhatok fel.


Az alapra magpástétomot kentem, szintén volt itthon, csak elő kellett venni. A zöldség szósz is készen volt már, a kedvenc édes-csípős paprika szószom. Erre már csak a díszítést kellett feltenni, pár cikk avokádó, uborka, és némi lucerna csíra.


Nagyon finom lett, ízkavalkád... imádom a zöldségeket!

Nincsenek megjegyzések: