2017. március 18., szombat

Ezt ettem ma 2017. március 17 péntek

Ma egy különleges nap volt. :) de úgy szép az élet, ha zajlik :)

Reggelire a szokásos zöld turmix, most körtével, banánnal, chia maggal, goji bogyóval.

a sűrű zöld turmix tetején látszik, hogy miket tettem bele. 


Itt már bele van keverve... állni hagytam 20 percet, utána ettem csak meg
Utána tévéfelvételem volt, (M1), ahol (nem fogjátok elhinni, de) nyers ételeket készítettem, ráadásul különleges alapanyagokból, prémium zöldség és gyümölcs szárítmányokból.

a kamera nem volt ehető, de ma a kamera kedvéért készítettem ételeket 
porból készült paradicsomleves :) avokádóval, csírákkal
Készült paradicsomleves avokádóval, zöld turmix mandarinnal, piros turmix almával, magyaros pástétom, paradicsomos-zelleres pástétom (ezeket gluténmentes kenyér szeletekre kentük). Adás közben én végig kóstoltam, ettem, nagyjából ez volt az ebédem.

zellerpor

friss zöldségek 

lucerna por

cékla por

friss zöldségek

magyaros pástétom zöldségporokból kenyérre kenve 

gyors szendvicskrém prémium szárítmányokból 

Uzsonnára, megettem a 2 nappal ezelőtti kesuhús maradékát sárgarépa rizzsel. Mindennek el kell fogynia :)
Délután Civil rádió, két adásra való beszélgetést vettünk fel, és mire hazaértem, már jól megéheztem...

saláta: ami az öntettől különleges 

Vacsorára egy tipikus hétköznapi vacsorát készítettem, a neve: amit_itthon_találsz_gyorsan_összevágod. A saláta öntet volt rajta különleges, ez bármilyen salátát feldob: 1 dl olaj (hidegen sajtolt), 1 citrom leve, 1 gerezd fokhagyma, 1 szeletke gyömbér. Mindezt sűrű krémszerűre turmixoljuk, és 1-2 evőkanállal teszünk a salátára. a többi megy egy jól zárható dobozban a hűtőszekrénybe. Ez az adag elég sok, fog jutni még a holnapi salátámra is. Volt még maradék lenmag kenyér, két szeletet ettem a salátához.

Nincsenek megjegyzések: