2017. március 18., szombat

Ezt ettem ma 2017. március 14 kedd

Mindenki másképp böjtöl. Aki eszik húst, az ilyenkor elhagyja a húst, aki tejet, tejterméket eszik, az böjt alatt ezeket hagyhatja el. Van, aki úgy böjtöl, hogy alkoholt nem iszik, vagy édességet nem eszik.
Most a saját böjtömet mutatom be... ez a második nap.

Reggel 3 dl citromos víz, utána mentás zöld turmix: 1 alma, 1 grapefruit, 1 marék spenót, pár szál menta, kevés víz elturmixolva. Tálaláskor tettem bele banánt, goji bogyót és még menta leveleket. Frissítő, laktató, finom :)

mentás zöld turmix


Tízórai 2 banán
Ebéd: brokkoli krémleves lenkenyérrel
3 rózsa brokkoli, 1 kisebb sárgarépa, 1/2 avokádó, víz, só, bazsalikom levelek.

alapanyagok a leveshez


brokkoli leves


A lenkenyér receptjét ITT TALÁLOD
Ezt barna lenmagból készítettem még a hétvégén, és tettem bele reszelt sárgarépát is :)

saláta csírákkal, balzsamecettel 


Vacsora: egy kiadós salátát szerettem volna enni modenai balzsamecettel, retekcsírával, de amikor elkészítettem, eszembe jutott, hogy van friss jégsalátám. A képeken látjátok, hogy mi lett belőle!
Saláta levelek, 2 paradicsom, 1/2 avokádó (a másik fele délben volt a levesben), balzsamecet, csírák, és minden finom és jó, amit otthon találsz a konyhádban és úgy érzed, hogy szívesen ennéd. Ráteszed a saláta levélre, feltekered, majd felvágod. Ami kimaradt a tekercsből, az mehet mellé a tányérra :)
Jól meg kell rágni :)

a salátát rápakoltam a saláta levelekre

feltekertem

így néz ki felvágva

Nincsenek megjegyzések: