2017. március 18., szombat

Ezt ettem ma 2017. március 16 csütörtök

Reggeli: narancsos-petrezselymes zöld turmix, sűrűn, benne banán, goji bogyó és chia mag. Most úgy fotóztam le, hogy minden bele van keverve...

Zöld turmix
 Napközben: be kell, hogy valljam töredelmesen, hogy egész nap jégkrémet ettem. Nem a böjt része, hanem most egy ilyen projekten dolgozom, egészséges jégkrémek receptjét kisérletezzük egy vállalkozás részére. Nagyon sokat kell kóstolni... :) Alapanyagok: gyümölcsök, kókuszkrém, kókuszreszelék, kesudió... stb...

egészséges jégkrémek 

Vacsora: nyers vegán tortilla zöldségekkel, balzsamecettel :) No ez viszont király volt...

nyers vegán tortilla 

hajlékony az almától 

Még szerdán aszaltam három lapot (50 dkg alma, 10 dkg spenót pici sóval összeturmixolva, és 20-20 dkg-os lapokra megaszalva). Rugalmas, picit édes, picit sós, remek alapja egy zöldség tekercsnek.

avokádó és savanyú káposzta

saláta és paprika

a tetejére csírák 

Megtöltöttem avokádóval, savanyú káposztával, saláta levelekkel, aszalt olajbogyóval, kápia paprikával, csírákkal (vagy hát lehet ezt bármivel, ami otthon van), feltekertem, és meglocsoltam modenai balzsamecettel...

feltekerve, meglocsolva balzsamecettel

és így néz ki felvágva 

Napközben másfél liter víz, 3 dl bio céklalé

Nincsenek megjegyzések: