2017. március 18., szombat

Ezt ettem ma 2017. március 15 szerda

Reggel 4 dl citromos víz
Utána 5 dl grapefruitos almalé (többet ittam, mint amennyi a pohárban van)

grapefruitos almalé

Ebéd: kesuhús sárgarépa rizzsel, kápia paprikával, petrezselyemmel

Kesuhús


Ez a kesuhús ma készült először, gondoltam ma nem salátát eszem :)
2 adaghoz 10 dkg kesudiót sóval, füstölt paprikával, borssal, köménnyel, sörélesztő pehellyel finomra őröltem, utána kivettem a gépből és 2 evőkanál vízzel masszát nyomkodtam belőle. Laposra nyomkodtam egy tányérban, és két húsforma alakot formáztam belőle. 1 órát állt, kicsit összekapta magát...

Kesuhús körettel 

A rizst sárgarépából és egy darabka zellerből aprítottam, ez nincs fűszerezve, ő a köret. Az apróra vágott kápia és a friss petrezselyem a "saláta"...
A kesuhús annyira lágy és krémes és fűszeres-ízes, hogy a zöldségek mellette nagyon jól elvoltak különösebb ízesítés nélkül.

sárgarépa 'rizs'

Vacsora: pecsenyezsíros kenyér lilahagymával, paprikával
A kenyér receptjét ITT TALÁLJÁTOK
pecsenyezsír: olvasztott kókuszolajat befűszerezel kedved szerint: só, fokhagyma, bors, stb... a fokhagyma és a só a legfontosabb...

pecsenyezsír kókuszolajból 

megkened vele a kenyeret és jó sok zöldséggel tálalod :)
A folyadék fogyasztásom egyre több... napközben megittam 1 liter vizet (még nincs vége a napnak, és most fogom még jógázni), és 5 dl homoktövis italt (bio, dobozos)

zsíroskenyér zöldségekkel 

Nincsenek megjegyzések: