2010. május 22., szombat

Kerti parti

Péntek este kerti parti volt nálunk majdnem csak és kizárólag élő ételekkel. Amit én készítettem, az minden nyers volt:

Annyira jó volt ennyi élő finomságot egy asztalon látni, tele színnel, illattal, élettel!

Viszont mindenevő vendégeim kedvéért és őáltaluk sült némi húsféleség is a grillen, szerencsére ezt a feladatot fel is vállalták "hősiesen". Nem csak hús, de zöldség is került a rácsra, szegények nem élték túl.

Abból ítélve, hogy minden elfogyott, azt gondolom, hogy nem volt kifogásuk az ellen, hogy nem megszokott, hagyományos ételek voltak az asztalon.

Mártogatós szósz hajdina ropogóssal

és zöldségekkel,


paradicsom saláta

és tzatziki (receptje hamarosan jön)


Nagy sikere volt a 12 banánból készített kókuszos-kakaós banán kockáknak (én nem menta, hanem csokis szószt készítettem hozzá),


és az est fénypontja pedig az epertorta volt!


Összejöttünk, bolondoztunk, a gyerekek játszottak, a társaság remek volt.


(Keressétek a Bio info magazint az újságosoknál, van benne egy jó hosszú cikk az élő ételekről! Ééééés: hamarosan megjelenik a könyvem is, Élő ételek könyve! Énnek már a borító címlapját is megnézhetitek a magazinban. Csak még az kérdés, hogy valójában én Margit vagy Gitta vagyok :) Kicsit néha én is meghasonulok magammal emiatt, és ha tudnátok, hogy van még más nevem is...)

2 megjegyzés:

Ildi írta...

Remekül néznek ki az ételek a képeken! Alig vàrom a tzatziki receptedet! A narancsszínü màrtogatós szósz -a hajdina ropogós melletti- receptje is érdekel, hol olvasható? A banànos kockàk szerinted hütöben meddig tarthatóak? (màrmint meddig marad guszta színü a kókuszos) Vagy azt citromlébe kellene màrtani kókuszozàs elött, ha néhàny napig a hütöbe szeretném tàrolni? Ötleteket kérek szépen, akinek van!

Gitta írta...

Ildi, a szósz receptjét is felteszem nemsokára!
A banános kockákat nem próbáltam még eltenni, szerintem max 1 napig lesz ilyen, amilyen. A citromlét nem ajánlom, mert olyan lesz az érzés, mintha megsavanyodott volna, nem?
Lehet, hogy ki kellene próbálni, és minden nap megkóstolni egy-egy kockát, hogyan változott az íze!