2010. február 10., szerda

Hajdina kása málnával, szederrel


A gyümölcspizzából maradt egy fél doboz fagyasztott vegyes piros gyümölcs, ma reggel felhasználtam a reggelimhez. Nagyon ritkán használok fagyasztott gyümölcsöket, de ez most nagyon jól esett. Kicsit változatosabbá teszi a hétköznapi ételeket, ez most kifejezetten feldobta a napomat!

A szokásos reggeli (melegítő) hajdina kásámba tettem egy marék piros gyümölcsöt...

1,5 csésze csíráztatott hajdina (a hajdina csíráztatásról bővebben - ITT - olvashatsz)
1/2 banán + 1/2 banán
1 kisebb alma + 1 alma
1/2 csomag fagyasztott piros gyümölcs (málna, szeder, stb)
csipet fahéj
kevés víz

A hozzávalókat kevés vízzel simára turmixoljuk. Néhány szebb darab gyümölcsöt félreteszünk a díszítéshez, mert ez is fontos!



A +1/2 banánt és a +1 almát felkockázzuk, és néhány szem dióval, mazsolával együtt a kása tetejére halmozzuk.

Jól összekevertem, és pár percig állni hagytam (amíg a gyerekeknek is kitálaltam a reggelit...) Ennyi idő elég is volt, hogy a fagyasztott gyümölcsök felolvadjanak! A nyarat idézte kicsit, nagyon várom már...

Nincsenek megjegyzések: