2010. január 3., vasárnap

Brokkoli leves


A régen várt brokkoli leves... nagyon szeretem. Egy régebbi, fokhagymás, avokádós változatot találsz - ITT -. Ez a mostani egy kicsit lágyabb, nem annyira erőteljes brokkoli ízű.
Laktató, finom és egészséges.

Hozzávalók:
1/2 csokor brokkoli
1 kisebb sárgarépa
1 marék kesudió
1 kanál szójaszósz
1 kanál miso
1 kiskanál bio grill fűszerkeverék
víz (ezt nem mértem ki... )



A hozzávalókat turmixgépben simára keverjük. Először kevés vizet tegyél bele, és ha már pépes, akkor állítsd be a sűrűséget a megfelelő állagra. Én sűrűn szeretem, ezért kevés vizet használtam. A répa, a fűszerek és a miso egy kicsit tompítja a brokkoli intenzív ízét, a kesudiótól pedig jó krémes lesz. Egy jó adag lenmagos krékerrel főétel.

A tányérban díszíthetjük még kicsire vágott brokkoli rózsákkal, és apróra vágott kápia paprikával. A képen látható díszítés mellett még belevágtam majdnem egy egész paprikát, olyan finom lett vele!

Nincsenek megjegyzések: