2015. július 19., vasárnap

Banán fagyi

Banán fagyi (zsírmentes)

Ezt a receptet már ismertem régóta, Éva barátnőm mesélte, hogy milyen finom banán fagyit lehet készíteni fagyasztott banánból. A recept túlságosan egyszerűnek tűnt, ezért csak legyintettem, és nem próbáltam ki. A nyáron viszont vendégségben jártunk Edináéknál, akik ezzel a finomsággal vártak bennünket. A gyerekeknek nagyon ízlett, és én is meglepődtem, hogy tényleg: csak fagyasztott banánból milyen remek fagylalt készíthető.



hozzávaló:
4-5 banán

A banánokat felvágjuk, és betesszük a fagyasztóba. Miután megfagyott, kivesszük és pépet csinálunk belőle.
A legegyszerűbb, ha van présgéped, akkor a szűrő nélküli üzemmódban pépesítsd a fagyasztott banánokat. Már készen is van! Azonnal fogyasztható!
Ha nincs présgéped, akkor a turmixgép is elbánik vele, kevés vizet kell hozzá adni, és simára turmixolni.

Nehéz fotózni... mert hamar megolvad. Egyétek csak meg...

Nincsenek megjegyzések: