2011. március 13., vasárnap

Slimexpo, látványkonyha és kiállítás

Lezajlott a Slimexpo kiállítás és vásár, a három nap után fáradtan, mégis elégedetten, feltöltődve jöttem haza. Mind a három nap tartottam látványkonyha bemutatót, a többi időben pedig ott álltam a Bioenergetic kiadó standján, dedikáltam a könyvem, beszélgettem az emberekkel.



A látványkonyhai bemutató egy érdekes műfaj. Úgy kell ételeket készíteni, hogy az érdekes legyen a nézők számára. Egyszerre kell arra figyelni, hogy az ételt jól készítsd el, értem ez alatt, hogy a megfelelő alapanyagok kerüljenek bele, a megfelelő mennyiségben. Közben folyamatosan beszélni kell, lehetőleg tartva a szemkontaktust a nézőkkel, hogy még véletlenül se unatkozzanak. Közben figyelni még a gépekre is, hol a kapcsolója, ne fröcsköljön össze mindent... hááát érdekes volt.
Rajtam kívül még két blogger is szerepelt, Hémangi (Vegavarázs) és Mágnes Dóra (Mindenkaja), Dóra meg is írta már az élménybeszámolóját. Mindkettőjükhöz bekukkantottam, és jók voltak! Gratula! 

Nekem szerencsés dolgom volt, mert a nyers étkezés amúgy is újdonság, másoknak ismeretlen műfaj, ezért nem kellett különösebben gondolkozni, hogy mit is készítsek. Az alapanyagokat vittem magammal, a gépeket biztosították a helyszínen a szervezők. Sőt, nem csak gépeket, de voltak szuper edények, tálak, éééés gyönyörű üveg vágódeszka!!


Turmixgép és aprító egy gépben, nagy kaland volt az egyik kiállító masináját használni. Nagyon kedvesek voltak, hogy felajánlották. Kaptam egy rövidke oktatást a "fellépésem" előtt, de még így is voltak aprócska gondok, pl elfelejtettem a hálózati kábelt a konnektorba bedugni (itt most egy piruló smile), vagy nem találtam a megfelelő kést, amit hozzá kellett csatlakoztatni. Ez csak a rutin hiánya volt, a második nap már nem is zavart.

Az első napon még fárasztottam magamat, és főleg másokat azzal, hogy megpróbáltam osztani az észt, hogy ez mennyire vitamin és enzimdús, és hogy az élő ételek nem hizlalnak, és hogy a lúgosítás és a fehérjebevitel... aztán rájöttem, hogy ez az ég világon senkit nem érdekel. Arra kíváncsiak az emberek, hogy mi van benne, hogy készül, és hogy milyen az íze. Így az első nap még kicsit merev voltam és feszélyezett, a második napon már lazább, és vasárnap volt a legjobb, nem zavart senki és semmi, teljesen felszabadultan KÉSZÍTETTEM AZ ÉTELEKET. Vagyis nem akartam senkit tanítani és megtéríteni, csak az élvezet és odaadás kedvéért dolgoztam. És ez sikerült a legjobban, a legfinomabbra, és vasárnap volt a legtöbb nézőm is. Jó hír, hogy fejlődőképes vagyok.

Érdekes volt, hogy az első nap volt műsorvezető, kérdezgetett, vezette a bemutatót, a többi napon már csak segítőim voltak, akik a kezem alá dolgoztak, segítettek tálcára tenni az ételt, és kiosztani a nézőknek.

Hámozóval készített cukkíni csíkok
 Miket csináltam? Volt fahéjas mandulatej, zöld turmix, cukkíni spagetti paradicsom szósszal, zöldség pástétom paprikába töltve, és nyers napraforgó fasírt, kókuszgolyó, gyümölcsrizs és csokitorta. Ez utóbbinak nagy sikere volt, még olyanok is jöttek kóstolni, akik épp csak a közelben voltak, én meg próbáltam a 10 szeletes tortából 30-at csinálni...

Eladtunk néhány könyvet is:



Nagyon jól esett az emberek kedvessége. Sokat kaptam, teljesen fel vagyok töltődve.

Maga a kiállítás is remek volt, találtam néhány hasznos terméket, remélem az ismeretségek hosszútávúak lesznek.

Találtam Chia magot, receptek hamarosan!
Csíraőrlemények, élők, egészségesek a BioGreen-től

Megtaláltak sokan, akik már engem ismertek, csak még én nem, és olyan emberek is jöttek, akikre most nekem van szükségem.
Gyümölcspép, vidéki meghívások, Nia, recept-újság, és nem is tudom, hogy mikor dolgozom fel ezt a sok újdonságot. Remélem mindenkit sikerül visszahívni, akinek megígértem. Ha nem, akkor hívjatok nyugodtan!

1 megjegyzés:

ezisén írta...

Jó volt olvasni! Köszönöm a beszámolót és gratulálok!!!