2011. március 26., szombat

Gyors beszámoló a mai potluck-ról

Most egy fénykép nélküli beszámoló következik... 23 + 3 kicsi gyerek, ennyien voltunk!
Nagyon jó hangulatú, remek parti volt ma ez a batyus bál!
Az ételek finomak voltak, erről bővebben Szaffina fog írni a blogján.

Ákos volt a házigazda, köszönet érte! 
Formálódik a közösség, találkoztak olyanok, akik már az internetről, blogokról ismerték egymást, csak személyesen még nem találkoztak, és volt egy két teljesen új ember is. Nekem jó érzés volt látni, hogy emberek, akiket én hoztam most össze, milyen lelkesen beszélgetnek, kapcsolatok, barátságok szövődnek.
És bár sokan voltunk, mégis jutott arra idő, hogy tudjak én is mindenkivel egy pár szót váltani.

Több blogon is találkozhatsz a batyusbál beszámolójával, szerencsére többen is jöttek blogtulajdonosok, ez akár lehetett volna nyers ételes blog találkozó is.

Kivel is kezdjem? Benézett Urbán Vali is, sajnos sietnie kellett, így csak pár szót tudtunk váltani. Jött Szaffina a férjével Veszprémből, ők hoztak magukkal még 4 embert!

Mónika Pápáról már előre megírta, hogy mit fog hozni, megnézheted - ITT -.

Itt volt Erika a Napkonyha blog tulajdonosa, nagyon finom csokis kekszet hozott, és a gombás fasírt is isteni volt.

Zsófi már szinte állandó batyusbál látogató, (Shophia nyersétel blogja), ők Timivel (Vegánságok) most 80/10/10 diétán vannak húsvétig. Húsvét után majd eldöntik, hogy folytatják, vagy nem. Én azt gondolom, hogy ezt a 811-ként is ismert diétát én majd valamikor húsvét után fogom elkezdeni, amikor jönnek a friss gyümölcsök, eper, málna, cseresznye, meggy, barack... már alig várom.

Repka Áginak új blogja van, a Répakonyha! Nézzetek be hozzá, érdemes! Nagyon örültem, hogy Ági is jött, remélem ő is tudott új inspirációt meríteni.

Norka és férje hoztak nekünk kóstolót a Sületlenségek kínálatából. Csodálatos, hogy már üzletben kapható, kész nyers étel termékek is vannak, hozzáférhetők, egyelőre a BioAbc-ben, de reméljük, hogy egyre több helyre tudnak majd szállítani.

Szilda családostul jött, szimpi férjjel (hát, hiába, ő is informatikus) és két gyönyörű gyermekkel érkezett. Hát itt volt egy csodás káposztás kenyérke, amit meg kell tőle tanulnom!

Hamarosan jelentkezem az áprilisi programokkal, addig is egyetek minél több zöldséget és gyümölcsöt, csírát, lehetőleg nyersen!

5 megjegyzés:

Sütő Mónika írta...

Jó volt Gitta, köszönöm, hogy megszervezted, és hogy jöhettem!
1000 puszi

Nagy Szaffina írta...

Valóban nagyon jó volt! Hamarosan nálam is olvashatjátok a beszámolót! ( Én nem voltam ilyen gyors mint Gitta, hazaértünk, és azonnal ágynak is dőltünk, így most vasárnap reggel írom, hétfőn már olvasható lesz.)

Sophia írta...

Így van, tényleg nagyon jó volt, a társaság is, a hangulat is:)

Köszönöm Gitta, és mindenkinek aki volt ott, nagy élményt jelentett számomra!

Puszi

Gitta írta...

Egy ilyen program után óriási a feltöltődés. Este még megtöltöttem az aszalógépet gyümölcslapokkal, és a számítógép elé is leültem. Most reggel pedig már hatkor keltem, és tervezem az áprilisi programokat, csendben, hogy a család még tudjon aludni.
Nagyon sokat jelent nekem, hogy ilyen lelkes és kedves emberek vesznek körül, hogy nem vagyok egyedül a különös táplálkozási nézeteimmel. És hogy milyen csodás finomságokat hoztatok!
Jó volt látni az ismerős arcokat, és örültem annak is, hogy új embereket ismerhettem meg.
puszi!

Gitta írta...

Sophia, nagy öröm volt téged látni! Egyre szebb vagy a tiszta nyers növényi étrendtől! igen, jó példa lehet mindenkinek, nézzétek meg Sophiát milyen gyönyörűséges tiszta bőre lett a helyes táplálkozástól! Ha mindenki követne, a kozmetikai ipar lehúzhatná a rolót!