2010. szeptember 18., szombat

Fényképek a mai potluck-ról

Nagyon jól sikerült a mai batyusbál!


Remek társaság jött össze, és fantasztikus ételeket hozott mindenki!
Most gyorsan megmutatom a legjobban sikerült fotókat (sajnos nem sikerült mindent lefényképezni, Ákos szülinapi csokitortája is kimaradt... pedig nagyon finom volt)

Erika tortája, az eredeti fotó - ITT - !

Szilvapuding

Töltött alma

Gyümölcstorta

Kókuszos golyók

Pástétom

Édes tallérok


Nyers Raffaelló

Paradicsomos káposzta

Mandulás golyók

5 megjegyzés:

Annipanni írta...

Hmmmm, nagyon guszták ezek a finomságok!! :) Kiváncsi vagyok a receptekre!

Norka írta...

De gyönyörű alkotások voltak!!!

Tara írta...

Még nem jártam ebben a blogban, most először. Viszont meglepődtem. Nagyon sok itt az édesség. Vajon mi közük van a nyerskoszthoz? A zabpehelynek például? Majd átnézem figyelmesebben is a blogot, érdekelnek a receptek.

Gitta írta...

Kedves Tara!
Mivel találkozó előtt nem egyeztetünk, hogy ki mit hoz, így nem tudjuk kivédeni azt, hogy ne legyen sokkal több édesség, mint sós, zöldséges étel.
A nyerskoszt alapvetően zöldségekből, gyümölcsökből és magokból, csírákból áll. Egy ilyen "ünnepi alkalom", mint egy batyusbál, biztosan több édesség van az asztalon, mint egy átlagos hétköznapon.
A nyerskonyhában is vannak nem nyers alapanyagok, ezek megengedettek (pont annyi százalékban, amennyit az egyén meghatároz magának, senki nem írja ezt elő), mint pl a kesudió, kakaópor, karobpor, stb. Aki 100%-ban, és szigorúan folytatja a nyers étkezést, az ezeket az ételeket kihagyja az étrendjéből. (én nem).

Tara írta...

Köszönöm Gitta, így már értem:) Én pedig éppen a nyers kosztot akarom behozni az étrendembe, végignézem majd a blogod, mit is esztek télen. Eddigi tudásom szerint télen melegítő ételek a jók, a nyers koszt pedig hűsít, ezért nyáron nagyon jó, eszem is sok salátát, gyümölcsöt. De mindig nyitott vagyok változtatni, örülök bármilyen jó ötletnek.