2010. június 15., kedd

Gyümölcsnap


Milyen könnyű ilyenkor júniusban gyümölcsnapot tartani! Reggelire zöld turmix, ebédre egy fél dinnye, és most délután, este egy jó nagy tál gyümölcssaláta!
Először eperpudingot akartam készíteni, aztán észrevettem, hogy sok gyümölcs van itthon, de az eperből van a legkevesebb. Ezért inkább csak felvágtam a gyümölcsöket, és datolyával, mentával ízesítettem. És mivel nem csak finom, de szép is lett, gondoltam megér egy postot :).

Hozzávalók:
Tetszőleges idénygyümölcs (eper, barack, sárgadinnye)
1 banán
2 pici datolya
8 mentalevél

A gyümölcsöket felkockázzuk, a banánt villával pépesre nyomkodjuk. A datolyát kimagozzuk, és azt is pici kockákra vágjuk. A mentát felvágjuk és hozzákeverjük a gyümölcsökhöz.
A hozzávalók kevés levet eresztettek, és az összenyomkodott banánnal együtt édesen körbefogták a kockára vágott gyümölcsöket. A friss menta pedig...


Nincsenek megjegyzések: