2012. június 6., szerda

Gyümölcsös vacsi


Zöld turmixnak indult, több gyümölccsel, kevesebb vízzel és csak pár levél római salátával. Egy kicsit sűrűbb lett, mint a zöld turmix szokott lenni. Tettem bele még jó sok gyümölcsöt, epret, banánt, ribizlit és még egy marék kesudiót és apróra vágott datolyát is szórtam a tetejére.

Komplett vacsora volt, nem is kellett más.


 Érdekes, hogy a gyümölcsök olajos maggal keverve - most ebben az összeállításban - nekem nem okoznak emésztési problémát. Én elég kényes vagyok erre, ha valamit rosszul párosítok, azonnal elkezd égni a gyomrom. De most nem így történt. Ez a vacsorám már hetek óta, különféle gyümölcsökkel. Már régóta tervezem, hogy lefotózom, de igazából nem olyan szép: a zöld masszában úszkálnak darabokra vágott alma és más gyümölcsök. 

Recept: (2 fő részére)

1-2 alma, egy marék eper, 1-2 banán
fél fej római saláta (8-10 nagyobb levél, vagy 15-20 kisebb)
annyi víz, hogy egy sűrű szósz legyen

+ eper, alma, kesudió, mazsola vagy datolya
Az első adag gyümölcsöt a zöld levéllel, kevés vízzel simára turmixoljuk, tálkákba szedjük, és beleszórjuk a felkockázott gyümölcsöt, magokat.
Reggelire is nagyon ajánlom. Feltölt energiával, délig biztosan kitart!

Nincsenek megjegyzések: