2010. október 23., szombat

Maradék avokádó?

Mit kezdjünk a maradék fél avokádóval, ha a recept csak egy felet ír elő felhasználásra? Ha betesszük a hűtőszekrénybe, hamar megbarnul.


Ezt az avokádót bizony el kell használni!
Mivel mindig van itthon valamilyen kréker (most sárgarépás), ezért úgy gondoltam, hogy az avokádót most vaj helyett használom!


A krékerekre rákentem az avokádót, a késsel úgy lehetett kenni, mint a puha vajat.


Erre jött a kedvenc piros húsú paprika, és a lucernacsíra.


És volt még több is:



Finom volt. Ez csak egy ötlet, recept nincs.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Gitta, ha kerámiakést használsz, nem barnul meg, napokig nagyon jól néz ki az avokádó, esetleg dobhatsz rá celofánt.

Unknown írta...

Gitta, ha kerámiakéssel vágod el, nem barnul be az avokádó, padlizsán, alma stb és fémízű sem lesz. Nekem napokig frissen maradnak a hűtőben. Beruháztam egy Kyocera márkájúba és nagyon megérte.

Gitta írta...

Villo, köszönöm az ötletet, lehet, hogy tényleg fogok venni, már nézegettem.