2009. augusztus 12., szerda

Urbán Vali újra tanfolyamot tart!

Mesterkurzus ínyenceknek!
Idén utolsó alkalommal!

2009. augusztus 15-én, augusztus 29-én és szeptember 5-én ismét élő étel tanfolyamok Valival kiscsoportok számára.

Ezeken a szombati tanfolyamokon egy-egy ételkülönlegesség elkészítését tanítom meg.
Kóstolóra van lehetőség.
A tanfolyamon felteheted minden élő étellel kapcsolatos kérdésedet.


Augusztus 15-én szombaton , 15-18 óráig:

zöld turmix
hagymás kenyér guacamole-val


Előzetes a későbbi tanfolyamokról:

augusztus 29-én: 15-18 óráig
zöld turmix
spagetti


szeptember 5-én, 15-18 óráig
zöld turmix
sushi

Minden tanfolyamon: ajándék!


Jelentkezés a tanfolyamokra: info@nyersetel.hu
A maximális létszám 12 fő (min. 10 fő részvételével indulnak csak a tanfolyamok)

Részvétel díja tanfolyamonként: 7000 Ft
fizetés előre, átutalással

(ezeket a tanfolyamokat mindenkinek csak ajánlani tudom. Olvashatsz száz receptet, ha csak úgy nekiállsz egyedül, az nem biztos, hogy olyan lesz, mint amilyennek lennie kellene. Sokkal jobban el tudod sajátítani, meg tudod tanulni a fogásokat, ha látod, hogyan kell elkészíteni. Én szinte mindent Valitól tanultam, majdnem minden tanfolyamán ott voltam, és mindig ellestem tőle valami újat. Tehát, akik most kezdik próbálgatni, kóstolgatni a nyers, élő ételek világát, azoknak mindenképpen ajánlom !!! Az ételkészítés mellett pedig rengeteg információ is elhangzik. Gitta)

Nincsenek megjegyzések: