2009. augusztus 2., vasárnap

Barack, barack, barack

Minden évben alig várom már a barack szezont, ilyenkor egész nap nem is eszem mást, csak barackot. Barackot barackkal. Na jó, ma sárgadinnyét ebédeltem, és délután ettem egy kis görögdinnyét is. De az őszibarack a kedvenc. Megunhatatlan.


Ma kicsit variáltam, volt barackos gyümölcspalacsinta, kesudiós öntettel belül is:

és kívül is:


Most látom, hogy a gyerekeknek készített palacsinta tányérja természetesen hercegnős...

A kesudió öntetet kicsit nehéznek találtam, ezért dobtam a turmixgépbe még két barackot, így egy kicsit gyümölcsösebb, könnyebb öntetet kaptam.

Barackos kesudió krém:
1 csésze kesudió
ugyanannyi víz
1 citrom leve
két kanál méz
1 csipet vanília por
2 őszibarack hámozva, magozva

Mindent beleteszünk a turmixgépbe, és simára turmixoljuk.

Íme egy tál felkockázott őszibarack, ezt nem lehet nem szeretni! De ez így mégiscsak egy hétköznapi étel...


Nyakonöntve finom, krémes kesukrémmel, citrommal, mentával díszítve pedig akár vendégeknek is feltálalható finomság.
Vigyázat! Míg a natúr barackból annyit ehetsz, amennyi beléd fér, ezzel más a helyzet. Mivel az ételtársítás szabályainak nem felel meg, fogyaszd csak mértékkel!


Nincsenek megjegyzések: