2010. július 13., kedd

Hagymás sárgadinnye



Sárgadinnye sósan?
Hát igen. - ITT - találtam ezt a receptet (pontosabban Ildi küldte el nekem, köszi!), elsőre kicsit furcsának tűnt, ahogy most neked is, kedves Olvasóm! Aki szereti a nem megszokott ízeket, az próbálja ki!
Épp itt volt nálam Viktor, amikor elkészítettem, együtt fotóztuk le. Ő leküzdötte, és nem panaszkodott. A férjem viszont azt mondta, hogy ő inkább megmarad a dinnye édes élvezeténél, úgyhogy nem kéri sósan. Nekem nagyon ízlett, úgy éreztem, hogy ez az a különlegesség, amire most vágyom. Együtt a sós, krémes, csípős és a kicsit édes íz egy igen lédús környezetben, nagyon át kell élni! Aki nem ragaszkodik a megszokotthoz, annak csak ajánlani tudom! Nekem ez volt a vacsora, és bőven elég is volt 2 szelet krékerrel.

Hozzávalók:
1 közepes avokádó
fél sárgadinnye (az eredetiben a zöld fajta szerepel, de nekem sárga volt)
fél citrom leve (az eredetiben egy egész citrom leve)
4 kicsi újhagyma
1/4 csípős paprika (a hegyes-erős, az eredeti receptben chilli paprika szerepel)
só, bors

Az avokádót villával szétnyomkodjuk, és meglocsoljuk a citromlével. Felvágjuk az újhagymát, és a sárgadinnyét hozzákeverjük az avokádóhoz. Jól elkeverjük. Só sem árt bele, a bors pedig kifejezetten illatos hozzávaló. A metélőhagyma eltalált, finom díszítés.

Nincsenek megjegyzések: